poniedziałek, 23 czerwca 2014

Rozdział 18 – Przygotowania idą pełną parą.


            Minęły dwa miesiące odkąd wróciłam z małym do Los Angeles. Niestety z Jusem mamy teraz mało czasu dla siebie i dla naszego synka, który ostatnio więcej czasu spędza z mamą od Justina.
            Cóż jeszcze miesiąc musimy wytrzymać. W końcu właśnie za miesiąc pobieramy się. Już nie mogę się doczekać. Wracam waśnie z Cait z salonu sukni ślubnych. Po dwóch tygodniach poszukiwań w końcu znalazłam tą wyjątkową sukienkę.
            Wróciłam do domu zmęczona, lecz gdy zobaczyłam uśmiechniętego Drewa biegnącego do mnie z wyciągniętymi rączkami od razu się uśmiechnęłam. Przytuliłam mocno do siebie swoje maleństwo, lecz po chwili poczułam, jak maluch odpycha mnie swoimi malutkimi rączkami, bo drzwi do naszego domu znów się otworzyły. Tym razem wszedł przez nie Justin.
            Drew od razu do niego podbiegł, a mój narzeczony wziął go na ręce i zaczął się z nim kręcić wokół własnej osi. Podeszłam bliżej moich chłopców i przytuliłam się do nich obojga.
            Zabraliśmy naszego synka do salonu, gdzie siedzieliśmy z Pattie i dużo rozmawialiśmy. Drew zasnął na kolanach Justina słodko wtulony w swojego tatusia.
            Gdy Pattie wyszła Justin zaniósł nasz skarb do jego pokoju i po chwili wrócił do mnie. Włączyłam laptop i na pierwszej stronie z wiadomościami od razu mi się wyświetliło: „Jak Bieber przygotowuje się do ślubu?” Nagłówek mnie zaciekawił. Zastanawiałam się, czy paparazzi śledzą nas na każdym kroku, więc włączyłam cały artykuł. „ Z tego, co wiemy to Justina przygotowania idą pełną parą. Ostatnie kilka tygodni były bardzo pracowite dla naszego piosenkarza i jego narzeczonej, ponieważ wielkimi krokami nadchodzi ich wielki dzień, na który czekali kilka lat. Wiemy, że jego narzeczona ostatnio chodziła po sklepach w poszukiwaniu odpowiedniej sukni na tą wyjątkową okazję, zaś sam gwiazdor odwiedzał wiele sklepów ze swoim synkiem, aby dopasować garnitury dla obu panów. Jesteśmy ciekawi, w jakich garniturach zaprezentują się obaj panowie Bieber. Wszystkiego dowiemy się za miesiąc, gdy już nadejdzie dzień ślubu Justina.”
            Zaśmiałam się cicho i wyłączyłam komputer, po czym przytuliłam się do Justina i zaczęliśmy oglądać telewizję.
___________________________________________________________________________________
Po przeczytaniu skomentuj

1 komentarz: